Irkálmányok

Ami böki a csőröm és ami el bír szakadni a billentyűzettől.

Friss topikok

  • papirsari: @Layos: egy fecske nem csinál nyarat... (2014.02.02. 06:56) A munka becsülete
  • nimmy (törölt): Akinek tulajdonítják a cikket, cáfolta: szentkoronaradio.com/ittechtudomany/2012_11_10_dr-papp-laj... (2013.01.05. 11:55) Agysebészt a szívsebésznek!
  • tisztakéz: Jó ötlet! ÉN is elhelyezkedem, mint DR gyepmester!!! HIHIHI!!!! (2012.04.11. 14:16) Schmitt Pál és a sün

Már gondolkozom egy pár napja ezen a bejegyzésen, de időm sem volt, na meg a lélek sem vitt rá, hogy megírjam. Eddig kizárólag politikai témákról szóltam a blogon, pedig azokat utálom; ám néha ki kell engedni a gőzt és úgy látszik, hogy a kormányzat napról napra kötelességének érzi felforralni az ember agyvizét. Szerintem ezt nemcsak én sajnálom.

Szóval miközben azt tervezgettem, hogy könnyítek magamon, számos cím megfordult a fejemben, különösen azután, hogy ezt az MTI hírt elolvastam:

"A miniszterelnök az ország átszervezésének példájaként említette az egykulcsos személyi jövedelemadó bevezetését, egy "teljesen új nyugdíjrendszer" létrehozását, a tíz százalékos társasági adókulcs bevezetését, valamint az emberek meggyőzését arról, hogy egyhavi fizetésükről, illetve nyugdíjukról mondjanak le."

Ez az egyhavi fizetés dolog valahogy nem keltett túl nagy visszhangot, nem volt tele az Index címlapja "egyhavis" posztokkal és a bohócügyi államtitkár keresése is meglehetősen lassan kezdődött meg. Ezért is akartam először a Birkamagyar címet adni az írásnak, később pedig ezért gondolkoztam azon, hogy a cirkuszművészet szakkifejezései között kezdjek el keresgélni.

Aztán a vezér kitalálta, hogy vissza kell adni a munka becsületét, s én azóta csak nézek ki a fejemből és várom, hogy valaki elmagyarázza az egyenletet, amelynek az egyik oldalán a munka becsülete áll, a másik oldalán pedig a bércsökkenést eredményező adócsökkentés, a munkával megkeresett nyugdíjjövedelem lenyúlása, a korábbi munkaszerződésekben lefektetett juttatások, végkielégítések elvétele, a túlóra ingyenessé tétele stb.

Ezek után még abból is vissza kéne adni egyhavit, ami megmaradt és érezzük úgy, hogy megbecsülik a munkánkat.

Már régóta az a véleményem, hogy Magyarországot egy közveszélyes őrült irányítja, és sehogy nem fér a fejembe, hogyan lehetséges, hogy az elmúlt dicsőséges egy év után, hogyan nyerhetnek fideszes jelöltek egy időközi választáson? Amikor az elmúlt években a szocik ekézték Orbánt ezerrel, mindig azzal próbáltam meg helyreállítani magamban az egyensúlyt, hogy hiszen ez az ember mégiscsak az Európai Néppárt egyik alelnöke, oda azért akármilyen hülye nem kerülhet, de manapság hajlamosabb vagyok arra, hogy a szememnek, fülemnek és a pénztárcámnak higgyek inkább, mint a Néppártnak.

Én inkább azt javasolnám a miniszterelnöknek, hogy győzze meg először saját magát, azután pedig a képviselőket, hogy éljenek annyiból, amennyit ma Magyarországon egy tanár, orvos stb. keres (ez kb. egyhavi fizetésük lehet) a többiről nagylelkűen lemondhatnak, utána talán több fogalmuk lesz a munka becsületéről.

Címkék: orbán fizetés bohóc bohócügyi államtitkár

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://irkalmanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr852962690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papirsari 2014.02.02. 06:56:20

@Layos: egy fecske nem csinál nyarat...
süti beállítások módosítása